Twój koszyk jest pusty
Sprawdź nasze nowości i znajdź coś dla siebie!
Twój koszyk
Do darmowej dostawy brakuje jeszcze 399 zł
Ładowanie...
Darmowa dostawa od 399 zł!
Wysyłka w 24h
Oryginalne produkty
30 dni na zwrot zamówienia
124 produkty(-ów)
Sortuj według:
Kiedy w latach 70. marka Kenzo wchodziła na paryski rynek mody, jej design był czymś całkowicie nowym. Bogactwo kolorów, motywów oraz krojów szokowały ówczesną klientelę, dla której najważniejszy był wtedy szyk i elegancja, a w kolorach królowała biel oraz czerń. Kenzo jednak szybko zawojował nie tylko Paryż, ale cały świat, pokazując, że moda to zabawa, która ma dawać radość i energię do życia. Jego kolekcje przepełnione są nasyconymi kolorami, odważnymi motywami tygrysa oraz ciekawymi printami.
Wybrane zapachy z rabatem do -30%!
Zapachy dla prawdziwych mężczzyn z rabatem do -30%!
Sprawdź wyjątkowe zestawy, które idealnie sprawdzą się jako prezent na Dzień Kobiet ❤️
Założycielem marki Kenzo jest Kenzo Takada, który swoją przygodę z projektowaniem rozpoczął już jako dziecko, kiedy to projektował zadziwiające stroje dla lalek. Jego własnoręcznie szyte ubranka robiły wrażenie nie tylko na dzieciach. Już jako młodzieniec, Kenzo postanowił przekuć marzenia w realny sukces. Najpierw szkolił warsztat w Londynie, gdzie dorabiał w domu towarowym Sanai i studiował projektowanie. Następnie, czując ciągły niedosyt, przeniósł się do Paryża, gdzie otworzył swój pierwszy własny butik – Jungle Jap. Wnętrze sklepu, które przepełniały motywy dżungli, natury i lasów deszczowych na zawsze zapisało się w historii Kenzo, gdyż później zostało motywem przewodnim całej jego marki.
W projektach Kenzo na pierwszy plan wysuwają się świeże kolory, motywy i grafiki, które z początku były dla Europejczyków czymś zupełnie nowym. Magia kolorów, detale zaczerpnięte z Azji czy charakterystyczne printy kimona urzekły paryskich klientów. Już w latach 90. Kenzo postanowił poszerzyć swój asortyment o kolekcje odzieży męskiej oraz dziecięcej, a także o akcesoria takie jak torby, zegarki i perfumy. Jeden z motywów przetrwał od początków marki – tygrys pojawia się do dziś na kurtkach, bluzach czy koszulach i stanowi symbol Kenzo.
O Kenzo zawsze mówiło się, że „ma niezwykłego nosa do perfumiarstwa”, a jego kompozycje urzekały klientelę na całym świecie już od pierwszych tworzonych przez niego wzorów. Sam Kenzo chciał tworzyć takie zapachy, które będą odzwierciedleniem jego japońskiej duszy oraz europejskiego stylu życia. Te marzenia miały okazję urealnić się już w 1988 roku, kiedy utalentowany Japończyk stworzył oddzielną markę Kenzo Parfums.
Motyw dżungli został zaadaptowany także tam i urealnił się w zapachu Kenzo Jungle Elephant. Orientalne nuty oraz korzenne akcenty zostały zamknięte w przepięknym flakonie z korkiem w kształcie słonia. To jednak nie ostatni hit Kenzo. W 2006 roku stworzył damską kompozycję Kenzo Amour, które do dziś są jednymi z najczęściej wybieranych przez panie perfum z jego kolekcji. Nie można pominąć także hitowego zapachu Kenzo Flower, która doczekała się ponad 15 różnych edycji!
Propozycje dla Ciebie
Odkryj nasze najnowsze produkty
Zapisz się i zgarnij 5% rabatu!
Dołącz do newslettera, a zyskasz:
✨ 5% rabatu na zakupy🎁 Pierwszeństwo w dostępie do promocji i nowości