Twój koszyk jest pusty
Sprawdź nasze nowości i znajdź coś dla siebie!
Twój koszyk
Do darmowej dostawy brakuje jeszcze 399 zł
Ładowanie...
Darmowa dostawa od 399 zł!
Wysyłka w 24h
Oryginalne produkty
30 dni na zwrot zamówienia
44 produkty(-ów)
Sortuj według:
Top zapachy damskie i męskie w promocji do -30%!
Wybierz do 100% ochrony podczas okresu w dzień i w nocy.
Zimowe inspiracje prezentowe z Hagi. Wybierz produkty na prezent do -15%!
DKNY to marka założona w 1989 przez amerykańską projektantkę Donnę Karan. Styl, który chciała przemycić do świata mody miał być odzwierciedleniem tempa życia i charakteru Nowego Jorku. Marka jest adresowana do młodych, pełnych energii kobiet, które mogą swobodnie wyrażać siebie poprzez niekonwencjonalne połączenie elegancji i luzu.
Obecnie marka wchodzi w grupę najbardziej luksusowego konglomeratu brandów luksusowych, jaki jest LVMH (Louis Vuitton Moet Chandon). Donna Karan odpowiada tam za stronę kreatywną.
Donna Karan od dziecka otaczana była modą. Jej matka chodziła po wybiegach jako modelka, a talent krawiecki odziedziczyła po ojcu. Amerykanka najpierw rzuciła studia na rzecz pracy w butiku, a następnie ukończyła szkołę projektowania Parsons School of Design. Pierwsze kroki w projektowaniu Karan stawiała pod okiem Anny Klein, a po jej śmierci stała się dyrektorem kreatywnym jej marki.
Co świat mody zawdzięcza Donnie Karan? Przede wszystkim udało jej się przemycić elementy mody męskiej do mody kobiecej oraz pokazała, że moda sportowa może przenikać się z klasyczną elegancją! Szerokie damskie spodnie czy żakiety, ale także eleganckie kostiumy miały określone zadanie – kobiety mają mieć równe szanse zawodowe z mężczyznami, czuć się profesjonalnie w tym, co nakładają, ale także wygodnie. Trend „power woman” został przedstawiony nie tylko w projektach Donny, ale także w jej życiu. W 1985 roku postanowiła założyć własną markę – Donna Karan New York. To właśnie wtedy wylansowała total look, a więc dopasowywania wszystkich elementów garderoby pod jeden kolor tak, by można było łączyć je w różne zestawy. Zasada przypadła do gustu młodym klientkom Karan, które podążały z duchem nowoczesnej mody.
Dziś, po 35 latach istnienia marki DKNY niemalże wszyscy znają jej perfumy. Choć pierwszy flakon autorskiego zapachu wyprodukowano dopiero w 1992 roku, to w 2004 przyszedł czas na perfumiarski boom. Wypuszczony wówczas do sprzedaży zapach DKNY Be Delicious przyniósł projektantce niesamowitą sławę na skalę światową. To lekko-owocowe kompozycje urzekały delikatnością i orzeźwiającym charakterem. Złote, zielone czy różowe flakony w kształcie jabłuszka idealnie sprawdzają się na wiosenne i letnie dni, a poza tym… nie można oderwać od nich wzroku! Ten ogromny sukces spowodował, że linia Be Delicious została znacznie rozbudowana i dziś oprócz klasycznych jabłuszek furorę robią perfumy damskie Donna Karan Cashmere Mist oraz promowane przez Anję Rubik perfumy New York.
Propozycje dla Ciebie
Odkryj nasze najnowsze produkty
Zapisz się i zgarnij 5% rabatu!
Dołącz do newslettera, a zyskasz:
✨ 5% rabatu na zakupy🎁 Pierwszeństwo w dostępie do promocji i nowości